Sunday, October 4, 2009

You gotta check out these two

It's been a long time since I heard any nice Malay/Indon songs until I happened to heard these two singers, Agnes Monica and Yuna aka Yunalis Zarai. I only listened to a couple of their songs which are nice and meaningful, Cinta Di Ujung Jalan and Dan Sebenarnya.

Agnes Monica is an Indonesian Pop singer, dancer, actress, songwriter and producer. She is very successful as it brought her not only fame in her country but other countries as well such as Malaysia, Singapore, Brunei, Philippines, Netherlands, Taiwan, Korea and China (SWEET!).


Yuna on the other hand is a Malaysian Indie rock singer. She brought in something fresh and new into the music scene of Malaysia. She became a hit after her song Dan Sebenarnya was uploaded in the internet and won her many fans. She is also the only known indie rock singer that wears the hijab aka the tudung (COOL!).



Agnes Monica - Cinta Di Ujung Jalan




Yuna - Dan Sebenarnya



Oh bulan, enggan melayan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
mula menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi..........
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh
dan sebenarnya...
aku rindu......
dan sebenarnya....
dan sebenarnya....
aku tak mampu........

No comments: